Welkom

Welkom op mijn muze-blog naar aanleiding van de opleiding tot muzocoach. Daar ben ik gebeten door het muzovirus. Pas maar op... het is besmettelijk.

Ik ben Els, leerkracht in het lager onderwijs. Neem gerust een kijkje in de spiegel van mijn muzische wereld. Ontdek wat mijn erfgoed is, wat mij inspireert, ontroert, blij maakt, ... Snuister eens rond in mijn 'school met talent'! Hier vind je hoe we in onze school muzisch werken.


dinsdag 22 februari 2011

Van oud naar nieuw!

Kan je met tweedehandskledij nieuwe kledij maken? Jazeker! Kijk maar naar het tweede leerjaar. Met de hulp van het zesde zijn ze druk in de weer om hun carnavalsoutfit te maken. En hier loert Arman toch om de hoek. Ze hebben hem nog niet gezien, maar ze zullen na de krokusvakantie zeker enkele dingen herkennen.

Ieder kind van het tweede leerjaar heeft een assistent uit het zesde leerjaar!

Cachets?

mini-containerpark in de klas... Arman vond ook dat je niet alles moest weggooien!

Sokken krijgen een nieuwe functie!

We verzamelen dopjes en knopen en maker er iets nieuws van!

Een naaimachine... uitstervend ras?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten