Welkom

Welkom op mijn muze-blog naar aanleiding van de opleiding tot muzocoach. Daar ben ik gebeten door het muzovirus. Pas maar op... het is besmettelijk.

Ik ben Els, leerkracht in het lager onderwijs. Neem gerust een kijkje in de spiegel van mijn muzische wereld. Ontdek wat mijn erfgoed is, wat mij inspireert, ontroert, blij maakt, ... Snuister eens rond in mijn 'school met talent'! Hier vind je hoe we in onze school muzisch werken.


vrijdag 27 mei 2011

Arman in 5C - week 3

We experimenteerden deze namiddag verder in de klas. De leerlingen zijn super enthousiast. Ze staan de vrijdagmiddag al aan de poort te wachten tot ik aankom om te mogen helpen al het materiaal uit de auto te laden. Enkele meisjes komen de vrijdagnamiddag naar school in hun 'knutselkledij'.
Heel leuk, maar dat wil niet zeggen dat alles van een leien dakje verloopt. Er zijn nog werkpunten in de klas. Zich houden aan afspraken is er één van! En opruimen vinden ze ook niet zo leuk, maar het hoort er bij.
Allure met kiwilepels

De Mona Stoffa




De lopende vulkaan.

Waterval in groen en blauw

Geen opmerkingen:

Een reactie posten