Welkom

Welkom op mijn muze-blog naar aanleiding van de opleiding tot muzocoach. Daar ben ik gebeten door het muzovirus. Pas maar op... het is besmettelijk.

Ik ben Els, leerkracht in het lager onderwijs. Neem gerust een kijkje in de spiegel van mijn muzische wereld. Ontdek wat mijn erfgoed is, wat mij inspireert, ontroert, blij maakt, ... Snuister eens rond in mijn 'school met talent'! Hier vind je hoe we in onze school muzisch werken.


zondag 29 mei 2011

Gele Haiku

De Gele Haiku is een initiatief van de Culturele Raad. Iedere vereniging van Wevelgem werd uitgenodigd om een gele deur te pimpen. Minimaal diende er één duidelijk leesbare Haiku op te staan.
Gedurende het project was er een infohoek over haiku's in de bibliotheek om inspiratie op te doen.
Het hele jaar door worden ze in Wevelgem op verschillende plaatsen tentoongesteld. Nu staan ze in onze gemeente.
Het rapport Bamford vertelt ons dat er meer moet samengewerkt worden tussen cultuur en onderwijs. Het wordt tijd dat we een brug slaan tussen de gemeente en onze school. De eerste stappen heb ik al gezet. Een informatief gesprek met de cultuurcoördinator van de gemeente gaf mij heel wat informatie en ideetjes om volgende stappen te zetten. 









Geen opmerkingen:

Een reactie posten