Welkom

Welkom op mijn muze-blog naar aanleiding van de opleiding tot muzocoach. Daar ben ik gebeten door het muzovirus. Pas maar op... het is besmettelijk.

Ik ben Els, leerkracht in het lager onderwijs. Neem gerust een kijkje in de spiegel van mijn muzische wereld. Ontdek wat mijn erfgoed is, wat mij inspireert, ontroert, blij maakt, ... Snuister eens rond in mijn 'school met talent'! Hier vind je hoe we in onze school muzisch werken.


zondag 2 januari 2011

Inspired by Arman

Ons bezoekje aan Arman in Centre Pompidou was heel interessant. We waren onder de indruk en we hebben veel ideetjes opgedaan om rond Arman te werken in de school.

Persoonlijk spraken Armans 'Allures' mij het meeste aan. Allures zijn schilderijen van afdrukken van objecten in verf. Thuis ben ik zelf aan de slag gegaan met spijkers, touwen, aardappelen en verf.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten