Welkom

Welkom op mijn muze-blog naar aanleiding van de opleiding tot muzocoach. Daar ben ik gebeten door het muzovirus. Pas maar op... het is besmettelijk.

Ik ben Els, leerkracht in het lager onderwijs. Neem gerust een kijkje in de spiegel van mijn muzische wereld. Ontdek wat mijn erfgoed is, wat mij inspireert, ontroert, blij maakt, ... Snuister eens rond in mijn 'school met talent'! Hier vind je hoe we in onze school muzisch werken.


dinsdag 16 november 2010

blog

Sinds het ontstaan van deze blog heb ik al veel bijgeleerd. Ik kan een wordle maken. Ik heb Picasa ontdekt en heb al enkele filmpjes gemaakt. Ik kan een filmpje van youtube op mijn blog zetten (en nu eindelijk met beeld en niet alleen de link)...
Maar hoe meer ik kan, hoe meer ik ontdek wat  ik nog niet kan. En hoe meer ik wil kunnen. Verslavend, zeker?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten