Welkom

Welkom op mijn muze-blog naar aanleiding van de opleiding tot muzocoach. Daar ben ik gebeten door het muzovirus. Pas maar op... het is besmettelijk.

Ik ben Els, leerkracht in het lager onderwijs. Neem gerust een kijkje in de spiegel van mijn muzische wereld. Ontdek wat mijn erfgoed is, wat mij inspireert, ontroert, blij maakt, ... Snuister eens rond in mijn 'school met talent'! Hier vind je hoe we in onze school muzisch werken.


woensdag 16 november 2011

Tentoonstelling op 11.11.11

Enkele klassen hebben muzisch gewerkt om een tentoonstelling op te bouwen op de actie van 11.11.11 in de Porseleinhallen. Vorige week was het zover en op deze speciale datum hebben we samen met 10 andere scholen deze werkjes tentoongesteld.


Schilderen van een tsunami, schilderen van oorzaken, gevolgen en oplossingen



monotype van orkanen, een natuurtoren

gevolgen van de klimaatopwarming in beeld

Het verhaal 'de wonderbaarlijke reis van Prinses Hupsala' werd in de klas verteld. De leerlingen verwerkten dit verhaal, plooiden bootjes en tekenden de dieren die in het verhaal voorkwamen en plaatsten dit in de bootjes.






memory van het klimaat: zoek een slechte gewoonte en een goede gewoonte

De tsunami met plakkaatverf

Een elfje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten